Vestigingsplaats: Den Haag
Is telefonisch communiceren jouw tweede natuur en schep je er plezier in om dienstverlenend en administratief bezig te zijn op een mooie locatie in het Zeeheldenkwartier in Den Haag, dan is Metterwoon op zoek naar jou!
Een werkgever waar nog ouderwets goed voor je gezorgd wordt: met niet alleen een goed salaris en stabiliteit, maar ook focus op de lange termijn.
Dit zijn wij:
Metterwoon Vastgoed B.V. is een van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Vanuit Scheveningen beheren wij een gevarieerde portefeuille woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimten in zowel Nederland als Duitsland. Wij geloven dat goed onderhouden vastgoed ook goede huurders trekt. Daarom richten wij ons niet alleen op de groei van de portefeuille, maar ook op de optimalisatie daarvan.
Als Medewerker Servicedesk maak je deel uit van de afdeling Technisch Beheer. Samen met 22 enthousiaste en betrokken medewerkers ben je verantwoordelijk voor het onderhoud aan onze panden en het behandelen van o.a. klachten en reparatieverzoeken van onze huurders. Je werkt op ons kantoor in het Zeeheldenkwartier, waar de cultuur open is en informeel. Het kantoor is opgezet als een kantoortuin met werkplekken waar onder andere de opzichters, projectleiders en servicemedewerkers aan werken. Zo ben je altijd op de hoogte van het reilen en zeilen van de organisatie.
Dit ben jij:
Ben jij de Medewerker Servicedesk die wij zoeken om ons team te versterken? Dan ben jij klantgericht, gestructureerd en beschik je over uitstekende communicatieve en computervaardigheden. Daarnaast heb je goede computer- en communicatieve vaardigheden in zowel woord als geschrift. Ook ben je flexibel en vind je het geen probleem om buiten de gebruikelijke kantooruren te werken als dat eens een keertje nodig is.
Daarnaast voldoe je aan de volgende criteria:
• Je hebt een relevante afgeronde opleiding op MBO-niveau;
• Je bent fulltime beschikbaar (maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 uur);
• Je beschikt over enige relevante werkervaring bij voorkeur met vastgoedbeheer;
• Je hebt uitgebreide kennis van en ervaring met Microsoft 365;
• Je spreekt vloeiend Nederlands maar je kunt je ook redden in het Engels;
• Je bent flexibel en klantgericht;
• Humor en stressbestendigheid maken jouw profiel compleet.
Dit ga je doen:
• Je houdt je bezig met het aannemen en verwerken van telefonische reparatieverzoeken;
• Je neemt opdrachten voor het verrichten van onderhoud van andere afdelingen in behandeling;
• Je stelt duidelijke rapportages op en bewaakt de volledige afhandeling van meldingen, opdrachten en klachten;
• Je handelt interne en externe correspondentie af;
• Je maakt offerteaanvragen voor uitvoerende bedrijven;
• Je onderhoudt het contact met diverse relaties zoals aannemers, schoonmaakbedrijven, hoveniers en installateurs;
• Je verwerkt de onderhoudscontracten in het systeem REMS;
• Je kan verzocht worden om mee te draaien in de roulatie van de storingsdienst (ca. 13 diensten per jaar: week incl. weekend).
Dit bieden wij jou:
• een uitstekend salaris met 8% vakantiegeld;
• 24 verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband;
• een pensioenregeling, waar wij 50% aan bijdragen;
• ruimte voor eigen inbreng en initiatieven;
• een mooi kantoor met een kantoortuin in het Zeeheldenkwartier;
• een hecht team met ervaren collega’s van wie je veel kunt leren;
• elke dag ontbijt en lunch van de zaak.
Sollicitatieprocedure
Heb jij interesse in deze functie en wil je graag meer informatie ontvangen? Neem dan contact op met de afdeling P&O via sollicitatie@metterwoon.nl of 070 3544300.
Of solliciteer direct!
Standaard onderdelen van de procedure zijn een antecedentenonderzoek, psychologisch onderzoek en internetresearch.
Door te solliciteren ga je automatisch akkoord met het privacystatement van Metterwoon.
